Söndag

Idag har det varit en väldigt lugn dag. Vi gick upp vid 8 och sedan slappade vi och titta färdigt på filmen vi började titta på igår. Sen så gick T ut och sprang och jag tog med mig min kamera och gick ut och fotade. Det var väldigt soligt och det var skönt men det känns att det har blivit lite kyligare ut nu och det är synd.

Vid lunch kom mamma och Håkan förbi och hjälpte oss med gardinerna köket och i det blåa rummet och det blev jättebra. Sen så fickjag skjuts hem till Jacob och Elin så jag kunde hämta mammas bil.

Nu under eftermiddagen så åkte vi och storhandlade och det var skönt att ha fått det avklarat. Ikväll vid 7 har vid tvättstugan och det känns mindre lockande att tvätta just nu men det måste göras. Det ska bli skönt när vi har fått tvättmaskin här i lägenheten så man slipper åka ner till tvättstugan.

Nu ska jag sätta mig och titta på tv en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback