Torsdag och 100 dagar kvar

Idag så hade jag musik i skolan och det var jätteroligt. Efter skolan åkte jag hem med bilen till pappa och packade ner lite saker som jag skulla ta med hem. Vid 3-tiden cyklade jag iväg till vårdcentralen.

Besöket hos barnmorskan gick jättebra och alla värden såg bra ut. Fick lyssna på bebisens hjärta idag med och han var helt sjövild precis när vi lyssnade men sen blev han normal igen, han kanske tyckte det var stressande att få höra sitt eget hjärta. Jag kom ihåg att ställa alla frågor som vi hade tänkt ut innan och jag fick även med mig mitt moderskapsintyg som jag la på brevlådan sen. Jag fick även tid för Peroral glukosbelastning den 23/9 och direkt efter att jag har gjort den blir det ett besök hos barnmorskan. Jag fick även med materialet som vi skulle fått på föräldautbildningen hem så det ska vi läsa igenom.

Idag är det precis 100 dagar kvar till BF :)

Kommentarer
» Thomas

Tiden går fort =)

2009-09-04 16:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback