Torsdag

Så var det torsdag igen. Idag har jag spenderat förmiddagen i skolan och haft musik och när jag var färdig där komma mamma och hämtade mig. Sen åkte vi och köpte lite fika bröd som jag skulle ha när Em kom och hälsade på.  Sen släppte mamma av mig här hemma så jag kynde fixa till det i lägenheten innan hon och Em skulle komma.

Jag och T fick en jättefin krukväxt av Em och Thomas i inflyttningspresent, den står nu i köksfönstret.  Jag hade väldigt trevligt med mamma och Em och vi hann prata en hel del om tankar inför förlossningen och sånt skojigt.

Nu under ikväll så har jag och T satt ihop bokhyllan som vi ska ha i vardagsrummet och det blev riktigt bra. Det tog ett tag innan det blev rätt men nu står den här och är så stadig och fin :)

I morgon blir det ingen skola för dansläraren är sjuk så jag ska passa på att plocka upp det sista här hemma och så ska jag jobba hos pappa en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback