Uppe med tuppen

Just nu sitter jag i köket och lyssnar på Erik Hassle och tittar på soluppgången. Jag gick och la mig vid 20 i tio igår så det är väl därför jag vaknade så tidigt idag.

Igår fick vi et brev om att föräldrautbildningen som skulle börjat nästa vecka är inställd p.g.a svininfluensa och det känns riktigt tråkigt. Ska prata med A-K idag och se om det blir något annat istället. Som tur är har vi ju Marita som vi ska ha förlossningskväll med så då kan vi säkert prata om det som skulle tagits upp på föräldrautbildningen. Sen ska jag höra med Maria om jag kan få låna hennes material från föräldrautbildningen.

Idag ska vi ha musik i skolan och sedan ska vi försöka göra färdigt en gruppuppgift som vi har fått. På eftermiddagen ska jag till A-K och kolla så att allt är okej och även boka tid för glukosbelastning. Eftersom min mamma har diabets så finns det en liten risk för att jag ska ha få graviditetsdiabetes så därför ska jag göra glukosbelstningen. Jag drömde en natt att jag kollade mitt blodsocker med den apparaten som T använder för att kolla sitt men när jag använde den så stod det bara "ditt blodsocker är okej" haha.

Nu börjar jag bli hungrig så jag ska nog ta och äta lite frukost. Ikväll ska jag försöka åka och handla lite mer mat så vi har något att äta under helgen och nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback