Väntar

Just nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma förbi med bilen. Jag ska få låna hennes bil ikväll så jag kan åka till Fryksta och titta på när T tävlar.

Idag så gick jag upp vid halv 7 för att jag skulle hinna träna på gymmet innan skolan började och det kändes drygt att gå upp så tidigt men det är lättare att träna på morgonen än precis efter skolan har slutat tycker jag. Så vid halv 8 var jag på gymmet och körde mitt enligt mitt vanliga program och det gick super!

Efter gymmet gick jag direkt till lektionen. I slutet av lektionen märkte jag att mitt blodsocker blev väldigt lågt och det var inte helt oväntat att det skulle bli det heller eftersom jag bara hann äta ett äpple på rasten. När jag kom hem åt jag direkt och sen gick jag och la mig en stund.  I morgon blir det en lång dag i skolan så då ska jag ha med mig frukt och smörgås så att jag ser till att mitt blodsocker ligger på en jämn nivå hela dagen =)

Idag fick jag reda på att Julia hade varit inne på förlossningen igår(eller om det var inte, jag kommer inte riktigt ihåg) och då hade hon öppnat sig 1 cm så nu kommer nog bebisen snart, spännande!

Nu ska jag lägga ner kameran och lite annat och göra mig redo för avfärd.

Kommentarer
» Matilda

Oj, det är inte dåligt att gå upp och TRÄNA så tidigt! :O

2009-09-08 17:15:46
» Matilda

Jag blev lite förvånad över att jag faktiskt orkade gå upp och träna :P

2009-09-09 07:20:19
URL: http://mamamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback