Torsdag

Dagen började med att vi gick upp till öppna förskolan tillsammans med grannarna. Det blev lite mag- och ryggträning innan jag och Filip var tvugna att rusa iväg för att hinna hem till Jacob för att fika. Väl hemma hos Jacob fick  vi äta en god kladdkaka med lite annorlunda konsistens och titta på bilder från hans och Elins resa till Thailand för typ 1 år sedan.

Sen blev blev det dax för mammaträff i stan med promenad och fika som var riktigt trevligt. Nu sitter vi här hemma och ska precis börja med maten. När T kommer hem är det dags för mig att ge mig ut på dagens träningspass och jag kanske får med mig Matilda om jag har tur :)



Imorgon blir Filip 6 månader och då ska vi öppna den här julklappen!



Kommentarer
» Kirre

spännande :)

2010-04-25 19:31:10
URL: http://raaff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback