Dålig uppdatering

Jag har varit lite dålig på att blogga på sistone men jag ska försöka bli bättre på det. Den här veckan har jag fått alldeles för lite sömn så jag har varit som en zombie hela veckan. Filip är inne i det sjunde språnget nu och hans sömn är inte som den brukar vara... Efter resan till Italien har vi lyckats få honom i säng vid 8 varje kväll vilket är jätteskönt både för honom och oss. Sen sover han ofta till 4-tiden och vaknar efter att ha drömt mycket och sen somnar han om efter någon timme och sover till 8 eller 9.

Just nu är det mycket som händer med Filip och han lär sig nya saker varje dag. Det är jätteskoj att se honom utvecklas och det känns lite sorgligt att jag kommer missa en hel del nu när jag börjar plugga igen. Förhoppningsvis kommer jag inte gå allt för långa dagar så jag hinner se min prins  framsteg ändå.



Häromdagen var Filip och jag ute med Matilda och Faxe en tur. Vi passade på att fota kompisarna på en gräsmatta och så här blev det;

Filip och Faxe på utflykt.

Kommentarer
» Matilda

Vad söta de är! Lustigt att de tittar på samma sak också :D

2010-08-07 12:19:10
» Alexandra

Hej! :) Ja det är väldigt skönt att febern är borta på lillen nu! :) Va pluggar du för något`:)

2010-08-07 20:05:58
URL: http://alexzandrah.blogg.se/
» Matilda

Haha ja! Det blir roligt när Filip börjat springa efter Faxe och leker med honom(och kanske dra lite i svansen också) :)

2010-08-09 09:00:22
URL: http://mamamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback