Pizzabakning

Idag ska jag och Fille gå hem till Jacob och baka pizza och busa lite. Det var ett tag sedan vi träffades så det ska bli riktigt skoj att ses idag och Fille ska få visa sina nya framsteg. Jag tänkte även ta med Fille till lekparken idag så han får gunga lite :)

Igår var vi i Mariebergsskogen med Kristin och Casper. Jag trodde det skulle regna så jag hade pälsat på mig ganska rejält och svettades som en gris i värmen men det var trevligt ändå. Det blev en premiärtur på båtsbussen för mig och Fille också. Det var lite krångligt med vagnen men vi fick hjälp av några snälla medpassagerare så det gick bra ändå.

Nu ska jag packa skötväskan och vänta på att Fille ska vakna så vi kan gå iväg :)

Kommentarer
» Daniella

Mariebergskogen är ett riktigt trevligt ställe! Såg på Familjeliv att du också hade en blogg. Kul! :)

2010-08-21 13:54:37
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback