Sömnlös...

Nu sitter jag här vid datorn och kan inte sova. Jag har försökt att läsa mig till sömns men det funkar inte och det funkar inte att ligga stilla i sängen och bara vänta på att jag ska somna. Så nu sitter jag här och chattar med min storasyster som sitter på andra sidan jordklotet och nyss har vaknat.

Just nu saknar jag min familj så oerhört mycket och det är jättejobbigt att vi inte kan vara tillsammans just nu. Jag hoppas att vi kan åka till Colombia snart och hälsa på tjocka släkten! Så länge får jag nöja mig med att chatta och prata i telefon med familjen.

Nu ska jag försöka sova, godnatt!

Kommentarer
» Alexandra

Hej :)

Ja det vore jätteskoj att ses. Har spanat in tråden på familjeliv ett tag. :)

2010-08-16 18:10:23
URL: http://alexzandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback