En underbar helg

Den här helgen som har gått har varit en underbar helg.

Lördag
Dagen började med att vi gick på stan och shoppade lite. På eftermiddagen åkte vi hem till min mamma och Håkan och lämnade Filip där. Sedan åkte jag och Thomas in till stan igen och gick på bio. Vi såg på Bröllopsfotografen och den var jättebra! Efter bion åkte vi tillbaka till mamma och åt pizza och fikade med Emelie, Thomas, Håkan, mamma och lilleman.

Söndag

Vid lunchtid så packade vi in skidor, väskor och oss själva i bilen och åkte hem till mamma. Vi lämande Filip hos mamma och Håkan. Sen åkte vi till Kilenegården och åkte skidor. Det var jättehärligt väder ute och spår var riktigt bra så det var roligt att åka. Efter skidåkningen så blev det födelsedagskalas hemma hos mamma.


Jag i skidspåret


Thomas


Kommentarer
» Anna

Härligt med skidor! Själv skulle jag nog inte komma på tanken fast jag tycker att det är kul!



Kram

2010-02-08 12:28:40
URL: http://idiotia.blogg.se/
» alexandra

Jepp de va riktigt söta de små flickorna! :) Ja vi bor på herrhagen. :) Bara i 4-5 veckor till, i mars flyttar vi till strand! :)

Bor ni på herrhagen? :)

2010-02-10 08:59:38
URL: http://alexzandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback