Fika och församlingshemmet

Igår var jag och lilleman på  stan och fikade med Malin och Charlie. Det var väldigt trevligt men Filip var väldigt trött och sov större delen  av tiden tyvärr. Det blir roligt när Filip blir lite större så han och Charlie kan leka tillsammans.

Idag har vi varit på församlingshemmet och fick en visning av Gerd. Det var väldigt bra att få se vart allt finns och så innan vi ska vara där. Jag ser fram emot dopet väldigt mycket och jag hoppas att det ska bli en riktigt bra dag. 

Just nu ligger Filip i gymmet och skrattar åt djuren så jag ska väl försöka passa på att äta medan han roar sig själv :)

Såhär ser Filips gym ut.

Foto: Lilla Mirakel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback