Lite blandat...

Det var ett tag sedan jag bloggade så nu blir det lite uppdatering. I helgen fyllde Thomas år och vi firade honom lite här hemma (det stora kalaset blir på fredag). Han blev väldigt nöjd med presenterna han fick från mig och Filip. I år blev det en Whisky och en resa till Rom :) Thomas föräldrar kom också förbi en stund och de hade med sig Filips nya säng.

  • Nu har Filip börjat äta gröta och han älskar det! Han har även fått pröva blåbärspuré och det gillade han också. Det lär inte bli några större problem att få honom att äta fast föda...
  • Filip har börjat "prata" mer och mer och han vill gärna vara med hela tiden vilket är jätteroligt. Han vill även att det ska hända saker hela tiden.
  • Igår var vi på bvc och mätte och vägde Filip. Han väger nu 7540 gram och är 63,5 cm lång :)

Nu ska jag och Filip åka hem till min farmor och farfar en liten stund och sen får vi förhoppningsvis komma hem till Jacob och Elin en stund.


Kommentarer
» alexandra

Blev hemskickad. :/ Men det är på g så de trodde att imorrn blir det nog bebis. :)

2010-03-01 22:55:42
URL: http://alexzandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback