Mycket att göra...

De senaste veckorna har vi haft fullt upp och jag har inte haft större lust eller ork att blogga tyvärr. I lördags hade vi dop för Filip och det blev jättelyckat! Vi lyckades få Thomas att ta med sin proffskamera så han tog massa fina kort och även de andra släktingar hade med sig filmkameror och systemkameror så det blir säkert många bra bilder :)

Idag ska jag och Filip ut och fota med Matilda och det ska bli trevligt, hoppas bara att det inte är allt för kallt ute.

En bild från min mammas 45-årsdag. På bilden är min storasyster och min mamma.


Kommentarer
» Matilda

Lite ironiskt bara att solen började skina så fort vi gått in!

2010-02-17 18:01:20
» alexandra

Okej, då bor vi ganska nära varandra då! :) Jag kan inte gatorna så bra här uppe. :P

Det närmar sig verkligen nu. Åh så jag längtar! :)

Hoppas allt är bra med er! :) Kram

2010-02-17 20:01:53
URL: http://alexzandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback