Fullt upp...

Igår var vi på öppna förskolan i Herrhagskyrkan och det var jättetrevligt. Filip gillade när han fick ligga i mitt knä och titta på mig när jag sjöng, han log hela tiden. Vi ska tillbaka dit i morgon igen och det ser jag fram emot. Efter vi har varit där ska vi åka hem till Anna en stund. Det var ett tag sedan vi sågs så det ska bli skoj :)

Ikväll ska jag och Thomas sätta oss ner och bestämma vilka psalmer vi vill ha på dopet och hur vi vill att hela cermonin ska gå till. Nu är det knappt 2 veckor kvar och vi ser verkligen fram emot dopet. Jag ska försöka att komma ner på stan någon dag och köpa nya stövlar till dopet också.

Nu ska jag och Filip roa oss i babygymmet lite innan det är dags för matlagning.

Kommentarer
» alexandra

Jepp vi har varit på infon om förlossningen. :) Den va väldigt bra. Gick du/ni profylaxkurs? Vet inte om det kanske är för sent för det nu?! Åh va skoj med öppna förskolan. Mysigt att träffa andra föräldrar och umgås. :) Härligt att allt är bra med er! :)

2010-01-27 17:21:59
URL: http://alexzandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback