Morgongympa

Idag vaknade jag av att Filip låg bredvid mig i sängen och hade morgongympa. Jag försökte somna om flera gånger men det var inte så lätt när jag bara hörde och kände hur han låg och sparkade och sprattlade med armar och ben för fullt!

Idag ska vi iväg och äta lunch med pappa och sen ska vi iväg och storhandla. Jag ska även försöka gå upp på vinden idag och hämta en bok som Elin och Edith ska köpa.

Igår hade vi en väldigt trevlig dag. Först var vi på Kau och besökte klassen och efter det åkte vi hem och bakade muffins och fikade med Line. Filip tyckte det var spännande med alla nya människor och det märktes på kvällen att han hade varit med om mycket för han somnade väldigt fort :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback