Sammanfattning 2009

Nu är det nytt år och jag tänkte sammanfatta det förra året med lite text och bilder.

Året började med en resa till Södertälje med Anna. Vi sov i pappas lägenhet och åkte in till Stockholm och storshoppade. Det var riktigt roligt


Den enda gången jag skadade mig under 2009 var när jag halkade på gruset på väg hem från gymmet...

Det blev många turer i skogen med Thomas och vi lyckades även gå vilse!

Jag och Thomas åkte till London och hade det riktigt mysigt  en vecka :)

Vi blev gravida och vi fick reda på att det låg en liten pojke i magen...

och ut kom den här godingen! Det bästa som har hänt oss :)

2009 blev ett riktigt lyckat år och jag hoppas att 2010 också blir ett bra år.

Gott Nytt År!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback