Varmt

Just nu sitter jag och dricker ett glas kallt vatten i värmen. Idag har vi varit ute på Mörudden en stund och ätit mat med halva mammas familj och det var trevligt men väldigt varmt. Idag har vi hämtat hem min resväska och sulkyn så nu kan vi äntligen börja packa inför resan.

De senaste nätterna har jag inte sovit ett dugg bra så jag känner mig ganska trött om dagarna men jag hoppas att jag kan sova bättre snart. Filip och T verkar inte alls ha några problem med att sova nu när det är så varmt. Så inatt hoppas jag att jag ska få lite bättre sömn.

Nu ska jag gå och slappa lite och vänta att mina två älsklingar ska komma hem från sin löprunda :)

Kommentarer
» Linda - ndaiL

tack!

2010-07-12 22:30:15
URL: http://ndail.blogg.se/
» Ina

det är nåt med det manliga könet som gör att de kan sova vart som helst när som helst. Tror jag ;)

2010-07-13 14:13:23
URL: http://snowstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback