8 månader

Idag blir min lilla prins 8 månader! Jag förstår inte hur tiden kan gå så fort, det känns som om det var igår som han kom till världen. Det har varit 8 riktigt roliga och spännande (och ibland jobbiga) månader.

Nyfödd Filip :)

För att fira sin 8-månadersdag så passade han på att visa att morbror J att han både kan krypa framåt och bakåt. Om en stund fortsätter firandet hemma hos mormor och "morfar" Håkan på Hammarö och kanske blir det lite bus med morbröderna :)
På 8 månader har Filip gått från att vara en lättviktare och bara vägt 2,485 kg till en en busunge som väger 10,100 kg :)

Kommentarer
» Ina

Åtta månader går fort :) Grattis :)



Det låter bra det :) Jag ska läsa ett distansprogram mot Högskolan i Dalarna för att bli lärare. Planerar en flytt till Östersund, och där fanns inte det jag ville läsa. Så jag löser det så här. Känns bra med tanke på att jag har en valp också, att kunna vara hemma med honom.



Kram

2010-06-24 09:27:06
URL: http://snowstars.blogg.se/
» Alexandra

Tack detsamma! :D Vad ska ni hitta på för skoj?

Kram Kram

2010-06-24 15:45:12
URL: http://alexzandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback