Fullspäckad helg och en trevlig måndag!

I helgen så gjorde vi ett besök på Ikea och köpte lite saker för att göra hemmet lite mer barnsäkert och lite annat smått och gott. Jag hittade en jättebra haklapp till Filip som han kan ha nu när han äter själv.

Nu slipper jag byta kläder på Filip efter varje måltid!

Efter besöket på Ikea åkte vi till Sunne tillsammans med min mamma och Håkan. Vi åkte till Ulfsby Herrgård och åt en jättegod lunch och fikade.




Idag har jag och Filip varit på stan och träffat Mia och Angelica och det var jätteskoj. Vi tog en glass på en uteservering och efter det blev det en promenad innan vi skiljdes åt. Sen gick jag och Filip hem en stund innan det var dags för en promenad med Matilda och Faxe. För första gången så märkte jag att Filip satt och tittade på Faxe och studerade honom noggrant :)

Kommentarer
» Kirre

visst är det härligt med de där små stunderna som man riktigt SER utveckling? :)

2010-06-21 23:19:53
URL: http://raaff.blogg.se/
» Kirre

jag börjar 1 nov. du då?

2010-06-22 16:22:32
URL: http://raaff.blogg.se/
» Anna

Jättepraktiskt med haklapp! Det skulle mina kusinbarn behöva för jämnan, de spyr ganska ofta.

Jo då, allt är bra här. Har lyckats få ett vikariat på mitt jobb, så nu jobbar jag på 75% från och med juli. ^^ Själv?

2010-06-23 11:48:37
» Ina

Hej! Tack för kommentaren/komplimangen :) Vet aldrig vad jag ska säga när nån säger att han är söt. Tack låter fel, för det är ju inte JAG som är söt, men jag vet låter så överlägset ;)



Allt är bra med mig/oss. Åkte på en förkylning i måndags med feber och grejs, och det var inte så kul när jag är ensam hundskötare, men det gick :) Slutade jobba i fredags och har sommarlov nu tills jag börjar på universitetet. Känns lite nervöst det, men..



Hur är det med dig då? Hur länge ska du vara hemma? Du börjar väl inte om i höst igen?



Kram

2010-06-23 12:11:21
URL: http://snowstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback