Midsommar

Midsommaraftonen började med att vi satte oss i bilen och åkte upp till Torsby där Thomas skulle delta i Borejoggen. När vi åkte hemifrån så var det ganska mulet men det hann spricka upp på vägen upp till Torsby.

Thomas pappa kom upp och hejade på Thomas tillsammans med oss. Vi träffade även min kusin som var där och skulle heja på sin tjej.

 

Efter Borejoggen gick vi till Gamla Torget för att vänta på prisutdelningen men eftersom det började regna bestämde vi oss för att gå till bilen och åka vidare. På väg till bilen började regnet vräka ner så det var ett bra beslut att åka vidare.

 

 

Filip och jag tar ett premiärdopp i pappas pool.

 

Efter Borejoggen åkte vi vidare till Kil för att hälsa på pappa och Pia. Vi åt sill-lunch tillsammans med farmor, farfar, Jacob, pappa och Pia. Sen passade jag och Filip på att ta ett dopp i poolen och det var jätteskönt. Filip tyckte inte att det var lika skönt så han fick sitta och mysa med pappa Thomas medan jag badade i poolen och sen när jag tog ett dopp jacuzzin. På kvällen grillade vi och satt på altanen och hade det trevligt.

 

Hoppas att ni har haft  en bra midsommar!

 


Kommentarer
» Fröken M

Vilken härlig bild på dig och gullungen =)

2010-06-27 21:50:33
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj
» Anna

Hade inte en lika ledig midsommar själv. Jobbade till klockan 7 men efter det blev det lite lek med grannarna (brännboll). Är Filip en liten badkruka?

Jo jag ska ta och bara jobba sen. Är riktigt skoltrött. Men du bestämde dig alltså för att fortsätta plugga?

2010-06-28 17:54:12
URL: http://idiotia.blogg.se/
» Matilda

Tack Michaela :)

2010-06-30 08:20:06
URL: http://mamamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback