Träningen börjar ge resultat!

Nu börjar min träning äntligen ge resultat och det känns jätteskoj! Förra året när jag sprang med bebis i magen klarade jag av 3 km på 25 minuter och det var även samma tid en månad efter att Filip hade tittat ut men nu så har jag äntligen lyckats sänka tiden till 17 minuter :) Jag har även förlorat en hel del i vikt sen jag började träna i november förra året. Än så länge har jag gått ner 16 kg och nu väger jag 4 kg mindre än vad jag gjorde innan jag blev gravid och det känns  jättebra.

Nu hoppas jag att löpningen kommer att fortsätta gå bra och att det kommer bli lite fler tävlingar.

Kommentarer
» Julle

Det är ju väldigt stora förbättringar du gjort senaste tiden tycker jag! Tänk om jag kunde göra lika stora framsteg då våre jag väldigtnöjd!

2010-06-15 14:45:36
URL: http://julle1982.wordpress.com/
» Matilda

Tack älskling :) Men du gör väldigt stora framsteg du med! Din 199:e placering var ju inte helt fel ;)

2010-06-16 10:18:36
URL: http://mamamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback