En barnvakt från helvetet!

I förra veckan gjorde ett par föräldrar en hemsk upptäckt. Deras yngsta son på 11 månader hade fått ett blåtira och pappan trodde att det var sonens storebror som hade slagit sin lillebror. Pappan valde att installera en nannycam för att försöka få reda på om storebrodern slog sin lillebror.

En kväll så satte sig föräldrarna och tittade igenom det som hade filmats av nannycamen. När de började titta på filmen kunde de se hur deras yngsta son negligerades av barnvakten. Föräldrarna fortsatte att titta på filmen och en bit in i filmen kunde de se hur barnvakten började misshandla deras son.


Jag blev alldeles tårögd när jag tittade på videon. Jag kan inte förstå hur en vuxen människa kan slå ett litet försvarslöst barn! Jag hoppas att hon får ett hårt straff och att den lilla pojken inte får allt för stora men.

Kommentarer
» uuu

Usch, klarade inte att se hela klippet. Det är så fruktansvärt. Förstår inte hur en människa kan göra så mot ett barn.



Har precis hittat till din blogg, är också en 89:a i Karlstad. Planerar barn med min pojkvän, så var kul att hitta din blogg. Lycka till med familjen! :)

2010-03-26 21:27:25
» Matilda

Vad skoj, hoppas att ni får en liten bebis snart! Tack :)

2010-03-29 10:20:12
URL: http://mamamatilda.blogg.se/
» Tamara

HERRE GUD! Vad sjukt, hur tänker en människa som gör sånna saker! fan jag mår illa...

2010-03-29 17:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback