Helgen

Lördag

I lördags så var vi iväg till Soldattorpet på fest och det var väldigt trevligt. Det var mycket god mat och trevligt sällskap! Filip var vaken hela kvällen och pratade med alla och busade.


Söndag


Dagen började med löpning för min del. Jag körde min vanliga runda runt och det gick 4 minuter fortare när jag inte hade vagnen med! Sen åkte hela familjen iväg till Barnmässan och gick runt där i ett par timmar med Maria, Leo och Mike. På eftermiddagen kom min mormor, mamma och Håkan och hälsade på en stund.

Igår lyckades jag tappa Thomas nyckel i hissen så den försvann ner i mörkret. Idag ska fastighetsskötaren försöka hämta upp den åt mig och jag hoppas att han ska få upp den!



Kommentarer
» Alexandra

Jepp! :) Jodå nu är han bättre i magen men tror att han får lite för lite mat så ska ge ersättning på kvällen nu.

Är allt bra med er?

Kram

2010-03-29 18:38:34
URL: http://alexzandrah.blogg.se/
» Sara

Vi var också till barnmässan mycket folk! Verkar bli mer och mer populärt. Hoppas nycklarna kom fram :) // Sara

2010-04-02 09:23:59
URL: http://frokenfraken.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback