Onsdag

Igår började vi dagen med en liten joggingtur. Filip väckte mig vid 7 och då tänkte jag att det var lika bra att gå ut och jogga för det fanns inte så mycket annat att göra. Vi tog en runda på 4 km och det kändes riktigt bra! Än så länge kör vi med den vanliga vagnen men snart ska vi börja använda våran babyjogger.

Filip var laddad inför joggingturen


På eftermiddagen tog vi en tur till KöpBarnvagn och tittade på bilbarnstolar och en sulky. Det fanns inte så mycket så vi kommer nog köpa både ny bilbarnstol och sulky på Babyproffsen. Vi var även en sväng förbi sjukhuset på kvällen för att hälsa på Thomas mormor.



Kommentarer
» Angelica

Han ser allt bra nöjd ut ^^ Skulle också vilja komma igång med att jogga, men väntar på att vädret ska bli liite bättre (har något att skylla på ;P)Men vill och ska komma igång!

Kram

2010-03-25 16:06:32
» Matilda

Haha så brukar det låta för mig med! Men nu när snön är borta så har jag inget att skylla på längre :P Om du hade bott närmare hade vi kunnat jogga tillsammans :) Jag tänkte komma upp och hälsa på er snart igen! Kram

2010-03-25 20:20:35
URL: http://mamamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback