Nya skor och sommarvärme!

Igår var jag, Filip och Matilda på stan och köpte nya joggingskor till mig och hämtade ut våra nummerlappar. På eftermiddagen kom Emelie, Sander och min mamma hit på lite fika och babbel och det var väldigt trevligt.

Idag har vi hunnit vara på en mammaträff i museiparken och det var trevligt men lite för varmt för min del. På vägen hem träffade vi Malin och Oliver och stannade en stund och pratade. Nu ska vi äta lite och sen ska vi in till stan igen för att träffa Line en stund innan det är dags att åka hem igen för att ladda upp inför loppet!

Mina nya skor som ska ut och tävla ikväll :)

Kommentarer
» Ina

Hur gick det då? ^^

2010-05-27 20:45:18
URL: http://snowstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback