Trevlig måndag

Idag har det varit och lugn och trevlig dag. Dagen började med lite bus och lek hemma innan det var dags att ta en promenad med Malin och Oliver i blåsvädret. På eftermiddagen passade jag på att rensa min garderob och det var skönt att få bort alla gamla kläder. Efter rensningen gick vi över till Malin och Oliver och fikade och lekte lite.

I helgen har jag och Filip varit i Mariebergsskogen med Soch A och tittat på de nya ungarna och det var mysigt. I söndags åkte jag, Thomas, Filip, Jacob och Elin på 175-årskalas hos pappa och Pia i Smedstad. Det var riktigt skoj att träffa massa släktingar som jag inte sett på länge. Tyvärr blev det inget bad i poolen eller jacuzzin den här gången men det får bli vid nästa besök.

Snart ska jag ut och springa och sen blir det mys med älsklingen :)


Ha en bra kväll!

Kommentarer
» Fröken M

det bästa med kommentarer är att man får en liten insyn i vilka andra karlstad mammor som kikar in på bloggen. Nu har jag din adress och kommer börja kika in här me =) Ha en mysig dag och tack för tipset !

2010-05-13 11:27:16
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback