Dåligt med uppdatering

Det var ett tag sedan jag skrev något här men nu är det dags för en liten uppdatering. Idag var det första dagen på jobbet efter semstern och det gick jättebra. Filip gjorde första dagen på nyckelpigan och det gick bra det med.
Efter jobbet skyndade jag mig iväg och hämtade Filip och sedan så sprang vi vidare till affären och till morbror. Där lämnade jag Filip och skyndade vidare till barnmorskan. Där fick jag lyssna på bebisen hjärta, prata om graviditeten och sen lämnade jag blodprov på lab. På väg ut träffade jag Amanda och Christoffer och hann byta några ord innan det var dags att springa vidare.
Nu sitter jag och Filip här hemma och tittar på Chuggington och vilar lite och nu blir det inget mer flängande idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback