Lite trött

Idag har jag inte varit på topp. När vi kom hem så åt jag frukost och sen skulle jag och Filip läsa en bok i sängen men jag råkade somna. När jag vaknade trodde jag att klockan var runt 12 men den var visst halv 3(!). Så den här dagen har blivit en riktigt lugn dag och det behövdes nog.
Är lite nervös inför ultraljudet i morgon men jag hoppas att allt ska gå bra och att ingenting har hänt än. I morgon borde jag få svar på urinodlingen också om jag har tur. Känns jättebra att få gå på extra koller den här graviditeten och min barnmorska på MVC är jättebra och tar min oro på allvar.
Nu ska jag packa min väska inför imorgon så jag får med mig alla journaler att lite annat som jag behöver på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback