Ont!

Idag har jag haft riktigt ont i ryggen och ena skinkan igen. Jag tror att det är en helt vanlig stäckning och jag hoppas att det känns bättre i morgon så det går att jobba.

I eftermiddags var Filip hemma hos mormor och Håkan en stund så jag fick lite tid för mig själv. Så jag passade på att träffa Matilda och vi tog en långpromenad i det blåsiga vädret. Det var skönt att få komma ut och gå och prata av sig lite. Vi bestämde oss för att börja med träningen igen i vinter och jag längtar redan! Ska bli så skoj att få komma ut på våra mysiga långpass igen :)

Nu ska  jag lägga mig så jag är pigg i morgon. Efter jobbet ska jag och Filip hem till Amanda och hälsa på en stund och det blir skoj.

Kommentarer
» Matilda

Jag längtar också tills dess! Det var så härligt när vi sprang kilometer efter kilometer i snön utan att det var jobbigt ens!!

2011-08-17 11:00:12
» Matilda

Ska bli så skoj! Saknar verkligen långpassen( och alla andra pass också för den delen)!Sen får du ta med mig och klättra! :D

2011-08-24 13:26:08
URL: http://mamamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback