Väntan

I ondagskväll köpte vi en sprillans ny Brio Double Wave-11, ett skötbord och en spjälsäng med tillhörande madrass från Köpbarnvagn. Så nu väntar jag spänt på att jag ska få ett sms om att det är dags att hämta ut paketen!
Den här veckan skulle jag ha jobbat lite men jag kände i fredags att jag inte orkar jobba så mycket utan jag behöver vila och lyssna på min kropp. Så den här veckan blir en mysig och lugn vecka tillsammans med Filip.
Så idag har vi inlett mysveckan med att städa och våttorka alla golven och städat lite annat. Filip älskar att städa och vill alltid hjälpa till att dammsuga och torka golven. Så fort jag nämnde att vi skulle städa skyndade han sig iväg och plockade fram alla delar som tillhör dammsugaren.
Nu sover plutten och när han vaknar ska vi ta en tur till lekparken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback