Från mobilen

Här kommer ett inlägg från mobilen. Just nu befinner vi oss i Jössefors hos Thomas föräldrar. Idag har vi varit till Norge och titta på när Thomas sprang ett lopp. Efter det åkte vi till Charlottenberg och shoppade lite innan det var dags att åka tillbaka till Jösses. Idag så blev jag så fruktansvärt åksjuk och spydde :( konstigt att jag blir mer åksjuk när jag är gravid. När jag var gravid med Fille lyckades jag bli åksjuk när jag flög och det har aldrig hänt förr. Nu vilar jag mig lite och hoppas att jag ska slippa bli dålig på resan hem.

Kommentarer
» Mia

Äntligen kan man få börja följa denna bloggen igen;)

Nämen tillökning va roligt:)

hoppas allt är bra med er!

Många kramar

Mia (Estetisktlärand :P)

2011-05-25 22:15:03
» Matilda

Vad skoj att du fortfarande läser :) Är allt bra med dig? Vore roligt att få träffa dig snart men vi verkar aldrig befinna oss på universitetet samtidigt :P

Kram!

2011-05-28 11:16:22
URL: http://franmilentillmaran.blogspot.com/
» Mia

Ja då allt är bra med mig! Ja det skulle vara jätteskoj att få träffa dig med! Nu denna veckan är vi i skoalan på onsdag 1/6 sen är vi inte där något mer innan sommarlovet. När är du där? kram

2011-05-29 18:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback