35+4

Idag är vi i vecka 35+4 och har varit iväg på yttligare ett besök hos barnmorskan. Jag fick reslutatet på glukosbelstingen och jag hade 5,1 innan och 5,1 efteråt, vilket är helt perfekt! Sen kollades blodtycket, som var lika bra som vanligt. Sen mätte hon SF-måttet, som nu ligger på 35, sen lyssnade vi på hjärtljuden och Filip som var med fick också höra lite. Det sista hon gjorde var att känna hur bebisen låg och den ligger neråt men är inte helt fixerad.
Nästa besök är om två veckor och då är det dags för en sammanfattning av graviditeten! Ska bli spännande att se hur det går till. Känns konstigt att vi redan nästa vecka är i 37+ och därmed gått en fullgången graviditet =)

Kommentarer
» Matilda

Vilken snygg design, ser jätteproffsigt ut! :D Skönt att du hade så bra resultat också!

2011-10-19 21:59:17
» Matilda

Tackar man tackar! Dock är det inte min egen design :( Men snart så ska jag börja photoshopa igen och skapa något fint ;)

2011-10-20 09:11:53
URL: http://mamamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback