32+0

Igår gick vi in i vecka 32 och det känns så bra att vi har tagit oss ända hit. Jag har sedan graviditetens början varit inställd på att bebisen skulle komma ännu tidigare än vad Filip gjorde. Nästa delmål är att vi ska ta oss till vecka 35 och jag tror att det kommer gå galant. Jag har mått mycket bättre sen jag slutade jobba och jag har haft jättefå (kännbara) sammandragningar sedan dess. På måndag ska jag på sista kontrollen och det ska bli spännande att se om längden på tappen har blivit längre eller om det är samma längd som förra gången. Förra gången var längden perfekt, tappen var hård och bakåtlutad. Idag ska vi och hälsa på min farmor och sen blir det nog en liten tur på stan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback