Plugg!

Idag så har jag ägnat större delen av tiden åt att läsa en licentiatavhandling på lite drygt 100 sidor. Började titta igenom avhandligen igår och tänkte att det skulle ta år och dar för mig att läsa allt men ack så fel jag hade. Det gick faktiskt riktigt fort och lätt att läsa  avhandligen. Den skiljde sig en del från alla avhandlingar och uppsatser jag läste förra terminen till min uppsats(där det mesta handlade om fysik).
Sen lyckades jag få mina papper utskrivna efter 5 försök! Tycker det är märkligt att alla skrivare på Kau alltid ska krångla vid terminstart, varje år :(  Sen fick jag även ordning på min studieplanering med lite hjälp av studievägledaren och det känns bra att ha det avklarat.
Nu ska jag skriva en kort sammanfattning av avhandligen och sen ska jag bege mig till förskolan och hämta Filip.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback