Rekord!

Nu har vi gått in i vecka 33+0 och därmed gått 2 dagar längre än förra graviditeten! Det känns underbart att vi har tagit oss såhär långt och jag trodde aldrig att vi skulle ta oss hit. Känns konstigt att vi inte har fått bebisen än men det är en härlig känsla att få längta och vänta :) Idag ska jag och Filip ha en mysdag här hemma och bara vara. Jag tänkte att vi skulle försöka gå ut till någon park senare och njuta av det fina vädret. I eftermiddag så ska jag och mamma och åka köpa lite presenter till Filip och jag ska försöka hitta en jacka till mig och lite annat. Nu ska vi ta ett härligt varmt bad :)

Kommentarer
» Amanda

Tack så mycket! Jätte skönt att vara hemma.. en vecka på sjukhus känns som ett år minst! BRA att lillen är kvar i magen! Hoppas han stannar kvar ett tag till!! Kram till er!

2011-10-01 12:58:41
URL: http://amandajosefin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback